Dessata hair brush || Hair care chat nr. 2

March 24, 2016

Let's be honest here, hairbrush is one of the important tool when it comes to a hair care. First, we brush our hair every single day ( I hope ) and I personally brush my hair like 8 times a day. So a good quality hairbrush is a must for me. Through the years I have tried a lot of different hairbrushes - with wooden bristles, with boar bristles, with mixed bristles and what so ever. I also tried Tangle Teezer, Macadamia no Tangle hairbrush and now I spotted Dessata hairbrush at Douglas store ( basically it's same as Tangle Teezer and Macadamia No Tangle, but not quite ) so I was really tempted to try it, so I got it haha ( well of course ). And I have to say - Tangle Teezer seemed a bit too soft for me so it didn't brushed my back hair well, so then I went for Macadamia No Tangle brush, which brushed my hair well, but was quite too hard for the head. And now I found that one and only - Dessata. First thing I love about it - size. Second - the length of bristles. They are longer than Tangle Tezzer or No Tangle brushes bristles, therefore it brushes your hair super well. Another thing I love about it is that it's not too soft and not too hard for the head, it feels nice when brushing your hair, kinda gives a massage for your head. And the last thing I love about it is the color option. It was really so hard to pick one! Although I wanted a black or a shiny golden one, but they didn't had at the time, so I went for bright pink one, which is still really nice. Anyway, if you have quite thick or frizzy / curly hair I really recommend this hairbrush for you, because for me this one is the best from all I have tried! But I am really interested to know which ones you guys tried and which hairbrush is your favorite and why? 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Pakalbėkim atvirai, plaukų šepetys yra viena iš svarbiausių plaukų priežiūros priemonių. Manau dauguma iš jūsų su tuo sutiks. Pirmiausiai tai mes šukuojamės savo plaukus kiekvieną mielą dieną (tikiuosi) ir tarkime asmeniškai aš savo plaukus šukuoju apie 8 kartus per dieną. Dėl to, ypač kokybiškas šepetys man yra būtinybė. Per ilgą laiką turėjau ir išbandžiau daugybę skirtingų šepečių. Tiek skirtingų dydžių, tiek su skirtingais šereliais : sintetiniais, natūraliais šerno šeriais, metaliniais, maišytais ir taip toliau. Taip pat išbandžiau ir Tangle Teezer bei Macadamia no Tangle šepečius, na o visai neseniai Douglas parduotuvėje pamačiau Dessata firmos šepečius ( tai tokio pačio tipo šepetys kaip Tangle Teezer ir Macadamia No Tangle ) ir žinoma buvau labai suintriguota išbandyti ir sulyginti su mano jau turimais šepečiais, todėl žinoma turėjau jį įsigyti ( o kaip gi kitaip ). Ir ką galiu pasakyti - mano turimas Tangle Teezer'is mano plaukam yra šiek tiek per minkštais šereliais, ta prasme aš jaučiu, kad man jis visų plaukų pilnai neiššukuoja. Na o Macadamia No Tangle pasirodė jau šiek tiek per daug kietas. Nors turiu pripažint, plaukus iššukavo žymiai geriau nei Tangle Teezeris. O išbandžius Dessata, supratau, kad atradau tą vieną vienintelį šepetį. Nei per minkštas, nei per kietas, šerelių ilgis irgi pats tas mano pūstis ir banguotis mėgstantiems plaukams. Tai kaip ir minėjau, man labai patinka šio šepečio šerelių kietumas / minkštumas, jų ilgis. Taip pat pačio šepečio dydis yra tobulas.  O šukuojantis jaučiuosi lyg man būtų daromas galvos masažas. Na ir paskutinis, galbūt ne esminis dalykas, bet man labai patiko didelis šių šepečių spalvų pasirinkimas. Tiesa, norėjau įsigyti juodą arba blizgantį auksinį, tačiau tuo metu jų prekyboje nebuvo likę, tad pasirinkau šį ryškiai rožinį, kuris taip pat yra labai gražus. Taigi, bendrai pasakius - mano pūstis ir banguotis linkusiems plaukams Dessata šepetys tiko geriausiai iš visų, todėl tikrai siūlau išbandyti jį visoms. Ir man dar labai įdomu sužinoti, kokius gi jūs šepečius naudojat, kurie jums labiausiai patinka? Gal jums su plastikiniais šereliais visai nepatinka, o renkatės su natūraliais šeriais? 


Post Comment
Post a Comment