My hair care - Louise Galvin shampoo || getting rid of dandruff

March 20, 2016

From time to time I receive messages form you girls asking how do I take care of my hair, what products do I use and what so ever. So today I thought why not to share with you my recent discovery - Louise Galvin shampoo & conditioner. For the last 2-3 months I have been dealing with dandruff from drugstore shampoos and I have been trying to get rid of it in many different ways, but nothing really helped. Then I red online about this natural, sulfate, paraben, silicone, syntetic and fragrance free shampoo and I was quite intrigued by the reviews so I decided to give it a shot. With the shampoo I got a conditioner as well. And you know what? That first moment, when you wash off the shampoo and then the conditioner, that feeling you get on your hair is absolutely amazing. I was really impressed. Also, I love that this shampoo is all that bad stuff free, because I feel like from all the other shampoos my hair gets greasy faster, less shinny and etc. But that's not it. Believe it or not, but after 2 weeks of using, this shampoo helped me to get rid of that not wanted dandruff! So I am more than satisfied, I wash my hair every two or three days, and I am just loving the way my hair feels after washing it with these two products. Really recommending for all of you! I got them from DIJORA shop, go check it out, they offer some really nice prices!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Karts nuo karto sulaukiu žinučių su klausimais apie mano plaukų priežiūrą - kokius produktus naudoju, kaip dažnai plaunu savo galvą ir panašiai. Todėl šiandieną noriu pasidalinti nauju atradimu - Loise Galvin plaukų priežiūros linija. Pastratuosius 2-3 mėnesius labai stipriai kovojau su pleiskanomis, kurios atsirado nuo įprastų šampūnų. Išbandžiau labai daug ir įvairių priemonių, bet niekas iki galo nepadėjo. Tada pasiskaičiau internete apie šiuos natūralius, be sulfatų, druskų, parabenų ir kitų blogybių šampūnus ir likau ganėtinai suintriguota juos išbandyt. Aš juos gavau iš DIJORA parduotuvės, kur galima rasti daug gerų prekinių ženklų produktų už geras kainas. Taigi, žinot tą pirmą momentą, kai tik nuplauni šampūną ir kondicionierių nuo plaukų ir negali patikėti kokie švelnūs tavo plaukai? Tokį jausmą suteikė būtent šios priemonės. Likau visiškai sužavėta jau po pirmo naudojimo. Tiesa, esu pastebėjusi, kad mano plaukai jaučiasi daug maloniau kai naudoju šampūnus be sulfatų ir visų tų kitų blogybių. Be to, norit tikėkit norit ne, bet šitas šampūnas man padėjo atsikratyti tomis bjauriomis pleiskanomis! Tad esu labai labai patenkinta ir naudoju šį šampūną kas kartą plaudama galvą, t.y kas antrą arba trečią dieną. Ir tikrai nuoširdžiai esu patenkinta kaip mano plaukai atrodo naudojant šias dvi priemones. Todėl rekomenduoju toms kurių plaukai yra pažeisti ar galvos oda jautresnė ar toms, kurios tiesinasi plaukus keratinu. Nepasigailėsit!



2 comments on "My hair care - Louise Galvin shampoo || getting rid of dandruff"