The Konjack Sponge review

October 13, 2016


Pirmą kartą išgirdusi apie Konjack kempinę mano nuomonė buvo tokia : dar vienas išsigalvojimas, nu kaip kažkokia pemza gali padaryti stebuklus mūsų odai? O dar tokia kaina! Tačiau surizikavus ir išbandžius šitą kempinę sakau taip: kaip aš galėjau taip ilgai be jos išgyventi?? Ir jau daugiau ar mažiau mano veido odos priežiūros rutina prasideda ir baigiasi šia kempine. O dabar apie viską detaliau.

Šių kempinėlių yra dvejų rūšių : su bambuko anglimi ir žalioju moliu. Kempinėlė kurią aš turiu yra su žaliuoju moliu ir skirta mišriai veido odai. Nuo seno visos puikiai žinom, kad žaliasis molis padeda kovai su spuogeliais, inkštirais. Kaip teigia aprašymas, ši kempinėlė regeneruoja pažeistas veido odos ląsteles, tonizuoją odą, giliai valo. Be to, kempinėlėje gausu mūsų odai naudingų mineralų ir ji yra 100% natūrali. Pagaminta iš Konyyaku augalo šaknies.

Visiškai sausa kempinėlė būna akmens kietumo. Bet vos tik sušlapinus šiltu vandeniu - suminkštėja ir tampa tokia švelni, kad tinka net kūdikių odelei. Labai svarbu kempinėlę prižiūrėti tinkamai : po naudojimo ją gerai išplauti, išgręžti ir pakabinti (kur arčiau vonios gyvatuko), kad išdžiūtų. Pilnai išdžiuvusi kempinėlė kiek susitraukia ir tampa šiek tiek gimbuota, bet ir vėl kieta kaip akmenėlis. Šią kempinę gali naudoti su prausikliu ir be jo - tavo pasirinkimas.

Aš asmeniškai kempinėlę naudoju ryte ir vakare. Ryte be jokių priemonių kempinėlę tik sušlapinu ir sukamaisiais judesiais nuplaunu veido odą. O tada tęsiu savo įprastą odos priežiųros rutiną - tonikas ir drėkinantis veido kremas. Vakarais pirmiausiai nusivalau veidą kūdikiems skirtomis drėgnomis servetėlėmis,  tada ant sudrėkintos konjack kempinėlės užlašinu (taip, užlašinu, nes su kempinėle prausiklio reikia labai labai mažai) kelis lašus prausiklio ir vėl sukamaisiais judesiais nuplaunu visus nešvarumus ir likusį makiažą nuo veido. Tada dar pavalau veidą miceliniu vandenėliu ir pamaitinu odą naktiniu veido kremu.

Kaip jau žinot, aš turiu mišrią veido odą. T zona riebaluojasi, o žandai yra linkę išsausėti. Ant kaktos, smakro ir kaklo vis atsiranda spuogų, inkštirų. Žandukai dažnai paberiami raudonais plėmukais. Taigi kuo man padėjo ši kempinė: pirmiausiai tai po maždaug 2-3dienų naudojimo pastebėjau, kad tuo metu ant smakro turėta diiiiidelis ir negražus spuogas pradėjo ženkliai mažėti ir trauktis. O tik nuprausus oda būna tokia švelni, kad net pačiai norisi ją glostyti. Po savaitės pastebėjau, kad ir mano T zona mažiau riebaluojasi nei įprastai. Žymiai ilgesnį laiką oda išbūna matinė ir neblizgi. Kitas dalykas - net ir prieš tas dienas veido pabėrimas dabar ženkliai mažesnis, o atsiradę nauji nedidukai spuogeliai labai greitai išnyksta. Labai bijojau, kad kempinėlė nepradėtų sausinti skruostų srities. Tikiu, kad jei kasdien nenaudočiau veido drėkiklių, tai tikrai sausintų, bet dabar viskas labai puiku. 

Vienas dalykas kuris mane erzina, tai kempinėlės džiovinimas. Jei kempinėlę pakabinu ne prie šilto gyvatėlio ar radiatoriaus( googlinaus ar šis žodis tikrai lietuviškas) ji labaaai ilgai džiūsta. Na, per naktį iki ryto neišdžiūsta (nuo 22h vakaro iki 6 ryto). Ir kempinėlės gręžimas - jos jokiu būdu negalima sukti gręžiant. Taip kempinėlė greičiau suirs ir plyš. Norint išgręžti ją reikia delne stipriai suspausti. Aš susiduriu su tokia problema, kad turėdama ilgesnius nagus, man begręžiant jie 'sulenda' į kempinėlę taip ją šiek tiek pažeidžiant. Todėl dabar visada gręžiu ją kelis kartus stipriai suspaudžiant tarp dviejų delnų. 

O šiaip priekaištų šiai kempinėlei neturiu, labai džiaugiuos, kad ją atradau ir išbandžiau. Ant pakuotės rašo, kad kempinėlę, tinkamai prižiūrint, galima naudoti iki 3 mėnesių. Todėl manau dar apie ją po tų trijų mėnesių parašysiu, parodysiu kaip atrodo po ilgo naudojimo ir dar pridėsiu savo veido odos nuotraukų prieš pradedant naudoti, po pusantro mėnesio naudojimo ir kaip oda atrodys po trijų mėnesių naudojimo.

O galbūt kas nors iš jūsų išbandė tą kitą, su bambukų anglimi kempinėlę ir galit pasidalinti savo nuomone? Man labai įdomu, nes pabandžius šią, norisi išbandyti ir kitą!




Kempinėlės kaina 12.90 eur ir aš ją įsigijau iš čia : http://bit.ly/2dYmNJE




Post Comment
Post a Comment