Christmas preparation with C&D Style

December 19, 2016


Saičiuodama paskutines dienas iki pačių gražiausių metų švenčių, skubu dalintis paskutinės minutės dovanos idėja. Šią mielą dėžutę kurjeris pristatė man tiesiai į darbą iš C&D Style ir pagalvojau - vau, kokia gera dovanos idėja. 

Gražiai supakuotoje dėžutėje buvo prancūziškas Le Couveht Des Mihimes Haute Province rankų kremas ir lūpų balzamas. Rankų kremas labai maloniai drėkina rankas,  nepalieka rankų riebių, greitai susigeria į odą ir turi malonų, lengvą rožių aromatą. Lūpų balzamas irgi labai fainas, maitina ir drėkina lūpas, gražiai blizga ir kvapas labiau primena tropinių vaisių, nei rožių, bet gal tik man? 

Dar dėžutėje pūpsojo nerealaus grožio paukštukas. Jis mano namuose, ant kalėdinės eglutės jau rado savo vietą. Prisimenu, vaikystėje turėjome eglutės dekoraciją paukštuką ir man jis labai labai patiko. Todėl tik pamačius šį gražų mėlynplunksnį paukštelį, užplūdo malonūs prisiminimai. 

Asmeniškai man buvo miela gauti tokią mažą ir sentimentalią dovaną ir pati tikrai įsivaizduoju save dovanojančią tokią dovaną artimam žmogui.


Paukštelis čia : http://bit.ly/2hhoQZy
Rankų kremo ir lūpų balzamo dovanų pakuotė čia: http://bit.ly/2h23WBz


Post Comment
Post a Comment