Bright Red Eyeshadow makeup with MAC Cosmetics

March 28, 2017



Prieš kiek daugiau nei savaitę lankiausi Kauno Akropolyje, Douglas parduotuvėje įsikūrusiame MAC stende. Čia susipažinau su tuo metu dirbusia MAC visažiste - konsultante Ugne (MUBU - makeup by Ugne). Ji mane maloniai supažindino su MAC naujienomis, kurios beje yra tikrai nerealios!! Šį pavasarį / vasarą, madoje spalvoti akių pieštukai, spalvoti tušai, ryškus vienas akcentas makiaže, tarkime visiškai nude makiažas ir ryškios akys, bet sakant ryškios, aš turiu omenyje tikrai ryškios - ryškiai rūžavas ar mėlynas akių pieštukas, ar geltonas, žalias ar violetinis tušas. Rinktis tikrai yra iš ko.




Nors iš pirmo žvilgsnio pasižiūrėjus gali atrodyti gąsdinančiai, vargu, ar iki šiol ir aš būčiau išbandžius kažką tokio įdomesnio. Visi mes esam linkę išlikti savo komforto zonoje, per daug neišsiskirti, bet tuo pačiu per daug ir nesusilieti su aplinka. O kaip žinia, MAC rėkia šaukia apie būvimą kitokiais : drąsesniais, išskirtiniais, pasitikinčiais savimi. Todėl aš nusprendžiau užsukti į MAC ir išbandyti įdomesnį makiažą ant savęs, ko galbūt namuose nebūčiau dariusi pati. Vis stebėjau instagrame populiarėjantį raudonų šešėlių trendą ir nusprendžiau pažiūrėti, ar toks makiažas tiks ir man. Patikėjau visą makiažo galią MAC visažistei Ugnei. Ji papasakojo, apie tai kokios priemonės man labiau tiktų, kokios spalvos, atspalviai, tonai ir taip toliau. Makiažą darėme apie pusantros - dvi valandas, tačiau laikas kėdėje visai neprailgo. Buvo daug kalbos, o ir buvo smagu stebėti transformaciją. Visą transformaciją įamžinau tiek nuotraukose, tiek video ir paariau nediduką time laps, kad geriau suprastumėte kokias priemones, kada, kaip ir kur naudojo. Ačiū Ugnei už nuostabų makiažą, ačiū už padrąsinimus nebijoti eksperimentuoti su makiažu! Ką manote apie tokį makiažą jūs?






Čia galutinis variantas, kuris mano akimis - nerealiai įspūdingas! O kitoje nuotraukoje įsiamžinome ir su Ugne.




Visą makiažo eigą gali stebėti čia:





Priemonės, kurias naudojo mano makiažui sukurti : 

AKYS

Šešėliai: "News Flash!", "Nylon", "Apple Red (skaistalai, kurie buvo naudoti kaip šešėliai), "Sketch", Mineralize Pressed Powder "Medium Tan" (irgi buvo naudota kaip šešėliai)
Juodas pravedimas "Retro Black"
Tušas "In Extreme Dimension"
Antakiam  Eye Brow pieštukas "Stud"

VEIDAS

Strobe Cream "Redlight"
ProLongwear Waterproof Foundation NC15 
Prep+Prime Concealer "Medium" 
Mineralize Pressed Powder "Light Plus" 
Mineralize Pressed Powder "Medium Tan" 
Mineralize Highlighter "Lightscapade" (TOBULAS)
Powder Blush "Frankly Scarlet"
Fix + spray




Taip pat, MAC yra išleidę savo kepalų liniją, kurie buvo sukurti pagal pačius populiariausius lūpų dažus. Kvapai ambicingi, su daug charakterio. Visi savaip skaniai kvepia, tačiau mano du faoritai buvo raudoni ir violetiniai! 




Post Comment
Post a Comment