Eucerin skincare : for flawless and healthy skin

May 4, 2017


Tikiu, kad po žiemos daugumos mūsų oda yra šiek tiek kaprizinga. Maniškė - ypatingai. Jau esu ne kartą sakiusi, kad mano veido oda yra mišri, o tokią veido odą prižiūrėti yra sunkiausia, mano manymu. Nes kas tinka T zonai, visai netinka skruostams ir atvirkščiai. 

Kitas dalykas - aš turiu daug visokių alergijų ir jų egzistavimas dažnai ir stipriai matosi ant mano veido odos. O ir šiaip oda linkusi į raudonį, vis susiduriu su nesmagiais raudonais spuogeliais. Dėl šios priežasties vis bandau ir ieškau tų naujų, tobulai man tinkančių priemonių. 

Visai neseniai,  mano draugas taip pat susidūrė su tam tikromis veido odos problemomis. Vienas spuogelis buvo su infekcija, to pasekoje jam ištino net akis, visas veidas buvo nusėtas raudonais spuogeliais. Nuvykęs pas dermatologą gavo dozę antibiotikų ir odos gydytoja griežtai liepė jam naudoti Eucerin veido prausiklį, naktinį kremą ir micelinį vandenį. Tada pagalvojau, kad ir aš galiu išmėginti kažką iš Eucerin, gal tikrai tiks ir patiks? 

Aš sau įsigyjau kitą liniją, nei dermatologė liepė naudoti mano draugui, bet mūsų veido odos skiriasi. Pasidomėjus plačiau apie kiekvieną liniją, nusprendžiau išbandyti mėlyną - Eucerin Dermato Clean liniją. Pasirinkau du produktus, kuriuos naudoju dažniausiai - valomajį pienelį ir micelinį vandenį.

Sako, kad rezultatus prieš ir po geriausiai pamatyti galima nuotraukose, todėl pasidariau nuotrauką prieš naudojant priemones ir dvi savaitės po. Mano akimis- rezultatas tobulas. Priemones naudoju taip : Vakarais pirmiausiai valomuoju pieneliu ir vatos gumulėliu nuvalau makiažą, tada veidą nuprausiu vandeniu ir nuvalau su konjack kempine. Tada veidą nuvalau miceliniu vandeniu.  O ryte nupraususi veido odą vandeniu dar ją nuvalau miceliniu vandeniu. Pirmieji rezultatai pasimatė vos po dviejų dienų ir su kiekviena naudojimo diena oda vis gražėjo ir gražėjo.

Pienelis ir micelinis vanduo neturi jokio kvapo, todėl neerzina nosies ir nedirgina odos. Po priemonių oda atrodo itin elastinga, minkšta, švari ir švelni. Priemonės nesausina veido odos,o kaip tik ją drėkina. Na o labiausiai patiko tai, kad micelinis vanduo padėjo sumažinti žandų raudonį. Dabar drąsiai galiu vaikščioti be makiažo, nes oda tapo žymiai lygesnė ir gražesnė. Spuogelių išdygsta mažiau, o jei ir išdygsta - tai naudojant priemones dingsta gerokai greičiau nei įprastai.

Žodžiu, jeigu turite problematišką ir jautrią veido odą, alergizuojančią odą, tikrai rekomenduoju išbandyti šią liniją. Man ji labai padėjo, o draugui, beje, irgi Eucerin priemonės labai padėjo susitvarkyti veido odą ( jis naudoja žalią liniją ). Apačioje pridėjau nuotrauką, kurioje galite pamatyti akivaizdų skirtumą!








Post Comment
Post a Comment