Bonusway.lt : kaip apsipirkinėti ir sutaupyti

October 27, 2017


Aš esu iš tų žmonių, kuris mieliau perka pigiau, daugiau ir dažniau, nei brangiau ir rečiau. Man apsipirkinėjimas, o ypač apsipirkinėjimas internetu yra lyg terapija. Todėl išgirdusi apie idėją, kad galima sutaupyti apsipirkinėjant per Bonusway https://www.bonusway.lt/innascorner ) (taip, sutaupyti ir aš nekalbu apie išpardavimus ar kokius specialius pasiūlymus) įprastai apsipirkinėjant pagalvojau, kad tai genialiausias dalykas gyvenime! Kaip, kur ir kiek? Papasakosiu dabar, nes išbandžiau viską pati.

Bonusway.lt tai įmonė veikianti net 13 pasaulio šalių, o pagaliau ir Lietuvoje, kuri suteikia jums bonusus už apsipirkinėjimą! Žinau, žinau, dabar galvojat "ai čia ir vėl kažkoks neaiškus puslapis kur reik registruotis ir panašiai", tačiau ne. Aš pati į viską pradžioje, tik išgirdusi irgi žiūrėjau skeptiškai, o bet tačiau, mėgstu viską išbandyti pati ir pasižiūrėti ar man tai tinka ir patinka, ar ne. Tad užsiregistravau Bonusway sistemoje, registracija truko gal vos kelias minutes. Viską įdėmiai pasiskaičiau, išnagrinėjau, viskas pasirodė labai tvarkinga ir rimta.

Toliau peržvelgiau pasiūlymų bei parduotuvių sąrašą, užmečiau akį ir į esamus prekės ženklus. Nustebau, nes pasirinkimas tikrai platus. Čia radau ir savo mylimą ASOS ir booking.com, hotels.com, bei lėktuvų bilietų kompanijų, todėl čia sutaupyti gali ne tik madistės, bet ir keliauti mėgstantys. O aš mėgstu abu!

Planavau pirkti iš Asos juodą žieminę biker tipo striukę, tad nusprendžiau šiam pirkiniui išbandyti Bonusway. Striukė kainavo 57,99 svarus, o  po pirkimo man atgal į Bonusway grįžo 6% nuo sumokėtos sumos, plius tai buvo pirmasis pirkimas ir už tai pats Bonusway dar davė papildomą bonusą. Tad mano sąskaitoje šiuo metu yra 9,15 eurų ! Už bonusus gautus pinigėlius galima (pasiekus 10 eurų bonusą) išsigryninti į savo sąskaitą. O tada leisti juos kaip jau tik nori!

Žodžiu, aš savo bonusą prisidėsiu prie viešbučio rezervacijos žiemos atostogoms, plius, su nekantrumu laukiu BLACK FRIDAY, nes ne tik galėsiu džiaugtis nerealiai pasiūlymais ir tobulomis kainomis, bet ir grįžtančiu bonusu!

Tad tikrai, jei esi tas žmogus, kuris perka daug ir dažnai per internetą - užsiregistruok ir išbandyk! Juodasis penktadienis artėja, tai kodėl nesutaupyti dar daugiau?

Registruodamiesi per šią nuorodą https://www.bonusway.lt/innascorner gausite 3eur papildomo bonuso už pirmąjį pirkinį! 





#AD
Post Comment
Post a Comment