Leather and knit

November 9, 2017


Penktadienis buvo visiškai crazy diena. anksti ryte ruošiaus, dažiaus ir skubėjau į Vilnių, į Sugamour desertinę kur vyko blogerių brunch'as su Smashbox kosmetika ir nuostabiuoju visažistu Sebastian. Nors išvažiavau iš Kauno anksti ir nuoširdžiai tikėjau, kad būsiu renginyje laiku (planas buvo atvažiuoti anksčiau), bet ties Vilniumi strigau didžiuliame kamštyje, kas sekat mano instagram, greičiausiai matėt mano instagram stories. Nepaisant to, tikslo vietą pasiekiau, 15 min pavėluotai, bet nieko baisaus, ar ne? 

Po renginio su Aliona ėjome dar išgerti kavytės, kol laukėme atvykstančios Darjos. Tada ėjom Vilniaus gatvelėm ieškodamos vietų nuotraukoms ir aš pamačius šią - nuoširdžiai nustebau. Mažutė, judri ir nerealaus grožio gatvelė. Jei būtų mano valia - uždaryčiau judėjimą šioje gatvėje ir pristatyčiau visokių lauko kavinukių bei suvenyrų parduotuvėlių. 

Tiesa, šiai itin užimtai dienai pasirinkau patogią aprangą, kaip ir visada. Svarsčiau vilktis sijoną, bet pagalvojau, kad teks daug vairuoti, todėl nebus itin patogu. Tad šokau į odines kelnes, užsivilkau nude spalvos su blizgiais siūlais megztinuką, kurį nugvelbiau iš H&M sale sekcijos. O kad nebūtų šalta - užsivilkau gi aš paltą :D Šis - naujas mylimiausias iš Asos. Apie jį daugiau bus vėlau, kur kaip ir už kiek nusipirkau ir kaip sutaupiau.

Tai va o po mini fotosesijos važiavom su Darja iki mano per booking.com surastą butuką, pasidėjom daiktus ir lėkėm į Ozą. Aš - į oze vykusį filmavimą ir fotosesiją, o Darja į treniruotę. Po viso to - skubėjome į butuką mergaitiškai pasisėdėti ir paplepėti. Reziume - turėjau tikrai užimtą, bet nerealiai fainą savaitgalį!

pants ZARA | sweater H&M | coat ASOS | shoes DEICHMANN



Post Comment
Post a Comment